Sprawdź za darmo funkcjonalności mpFirma Online.

Testuj wybrany pakiet przez 30 dni.

APLIKACJA ONLINE DO ZARZĄDZANIA FIRMĄ

pracuj w przeglądarce na macOS | Windows | iOS | Android | Linux

mpFirma Online

Prowadzenie firmy wprost z przeglądarki internetowej to nie tylko swoboda w wyborze urządzenia do pracy, lecz także mnogość funkcji dostępnych na wyciągniecie ręki. Od obsługi sprzedaży, zamówień, ofert, magazynu, CRM, po prowadzenie książki korespondencji, rejestru pojazdów, serwisu czy warsztatu. Z mpFirma Online możesz także zarządzać sklepem internetowym oraz panelem B2B.

Baza kontrahentów

Przechowuj dane kontrahentów wraz ze zgodami RODO w bezpiecznej bazie.

Fakturowanie

Wystawiaj faktury VAT, proforma, zaliczka, korekta, rachunek, WDT i inne.

Obsługa zamówień

Obsługuj zamówienia wychodzące i przychodzące, także z zewnętrznych źródeł.

Drukowanie paragonów

Drukuj paragony na drukarkach fiskalnych i drukarkach fiskalnych online.

Integracja z KSeF

Wysyłaj faktury do KSeF i importuj dokumenty z nadanym numerem KSeF.

Integracje z systemami

Korzystaj z integracji z zewnętrznymi systemami: Furgonetka, Apaczka, Allegro i BaseLinker.

Magazyn

Zarządzaj gospodarką magazynową – od stanów i rezerwacji po dokumenty.

e-Paragony

Generuj paragony elektroniczne i przekazuj je odbiorcom bezpośrednio e-mailem.

Wiele języków

Wybierz język pracy systemu i korzystaj z niego w wygodnej, spersonalizowanej wersji.

Sztuczna Inteligencja - Asystent AI - w programie ERP, WMS mpFirma Online

Przekonaj się, jak różne osobowości Asystenta AI ułatwią Twoją codzienną pracę w mpFirma Online. Lori AI, Bożenka z AI, Pani Grażyna AI czy Mati AI – każdy komunikuje się w nieco innym stylu, ale wszyscy są niezawodni i pomocni. Dzięki nim obsłużysz OCR (odczyt dokumentów i przenoszenie danych), stworzysz i przetłumaczysz e-maile, wygenerujesz faktury czy oferty, dodasz zadania do kalendarza, przygotujesz treści marketingowe i wiele więcej.

Jak działa Asystent AI w mpFirma Online?

Zaloguj się do mpFirma Online i wybierz swojego Asystenta AI. Lori AI, Bożenka z AI, Pani Grażyna AI albo Mati AI pomogą Ci wystawić fakturę, stworzyć ofertę, przetłumaczyć e-mail, przygotować treści marketingowe czy dodać zadanie do kalendarza. Dzięki technologii OCR automatycznie odczytają też dane z dokumentów i wprowadzą je do systemu.

Czy używanie Asystenta AI w mpFirma Online jest proste?

Tak. Wystarczy, że uruchomisz czat z wybraną osobowością Asystenta AI i napiszesz w języku naturalnym, czego potrzebujesz. Asystent AI w kilka sekund przygotuje odpowiedź i wykona konkretną czynność – np. wygeneruje fakturę, przetłumaczy wiadomość albo doda termin do kalendarza. Wszystko odbywa się w intuicyjny i przyjazny sposób.

Co zrobić, aby korzystać z Asystent Lori AI w mpFirma Online?

Wystarczy wybrać Asystenta AI i rozpocząć czat. Nie musisz nic konfigurować. Resztą zajmie się system – od generowania dokumentów, przez tłumaczenia i obsługę OCR, aż po przygotowanie gotowych treści.

lori_1000_AI_mpFirma.png

Dostępne pakiety

Wybierz pakiet, który najlepiej pasuje do Twojej firmy

Dostępne pakiety uwzględniają potrzeby JDG, małych oraz średnich firm.

Miesięczny
Roczny
Zaoszczędź aż 2 miesiące!

Green

39,00 zł
  • 1 aktywny użytkownik
  • 100 paragonów miesięcznie
  • 1 GB przestrzeni dyskowej
  • Obsługa KSeF
  • 1 oddział
  • Integracja z Furgonetka
  • Integracja z Apaczka
  • Asystent Lori AI

    Limit tokenów: 200

  • OCR

    Obowiązuje limit wywołań

  • API

Gold

75,00 zł
  • 5 aktywnych użytkowników
  • 5000 paragonów miesięcznie
  • 2 GB przestrzeni dyskowej
  • Obsługa KSeF
  • 10 oddziałów
  • Integracja z Furgonetka
  • Integracja z Apaczka
  • Asystent Lori AI

    Limit tokenów: 480

  • OCR

    Obowiązuje limit wywołań

  • API

Platinum

89,00 zł
  • 10 aktywnych użytkowników
  • bez miesięcznego limitu paragonów
  • 5 GB przestrzeni dyskowej
  • Obsługa KSeF
  • oddziały bez limitu
  • Integracja z Furgonetka
  • Integracja z Apaczka
  • Integracja z Allegro
  • Integracja z BaseLinker
  • Asystent Lori AI

    Limit tokenów: 600

  • OCR

    Obowiązuje limit wywołań

  • API

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Potrzebujesz więcej?

Rozbuduj swoją mpFirma Online o dodatkowe moduły!

Poznaj naszych klientów

Dowiedz się, dlaczego warto zacząć pracę w mpFirma Online

Współpracujemy z firmą BinSoft Sp. z o.o. już kilka lat. Ich zaangażowanie w świadczenie usług i obsługę klienta, sprawiają, że mogę ich z pełnym przekonaniem polecić każdemu poszukującemu partnera w obszarze rozwiązań dla firm. Przeczytaj referencje!

DermaProfil Sp. z o.o.

Z firmą BinSoft współpracujemy już od dłuższego czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni. Usługi, które świadczą na wysokim poziomie, widzę jaką dysponują, przekładają się na faktyczne rozwiązywanie problemów. Obsługa jest bardzo szybka i dopasowana do potrzeb również małych firm." Przeczytaj referencje!

myLAB Sp. z o.o.

Podczas działań związanych z wytworzeniem integracji, zespół BinSoft dał się poznać jako energiczny, podchodzący do rozwiązań tworzonych dla klientów z otwartą głową i dużą dozą własnej inicjatywy. Przeczytaj referncje!

ING Usługi dla Biznesu S.A.

Nasza współpraca z BinSoft opiera się na zaufaniu tak do pracowników jak i do oprogramowania, które nie tylko spełnia, ale również przewyższa nasze oczekiwania. Przeczytaj referencje!

Easy Office

mpFirma Online

Wybierz rozwiązanie stworzone dla polskich przedsiębiorców!

Jak szablony dokumentów usprawniają codzienną pracę firmy? - Tworzenie pism w mpFirma Online
Jak szablony dokumentów usprawniają codzienną pracę firmy? - Tworzenie pism w mpFirma Online

Szablony dokumentów to gotowe wzory pism, które pozwalają szybko przygotować umowy, pełnomocnictwa czy pisma urzędowe bez konieczności zaczynania od pustej kartki. Dzięki nim dokumenty mają spójny wygląd, a ich tworzenie zajmuje tylko kilka minut. To rozwiązanie, które oszczędza czas, zmniejsza ryzyko błędów i ułatwia organizację pracy w każdej firmie. W tym artykule pokażemy, jak szablony pism dostępne w mpFirma Online mogą usprawnić Twoją codzienną pracę i uporządkować firmową dokumentację.

Rewolucja dla firm w 2026 roku – VAT, KSeF, składki, przetargi. Sprawdź, co się zmienia i jak się przygotować!
mpFirma Online - zarządzaj serwisem efektywnie – od zgłoszenia do automatycznej komunikacji z klientem
mpFirma Online - zarządzaj serwisem efektywnie – od zgłoszenia do automatycznej komunikacji z klientem

Prowadzisz firmę serwisową? Codziennie mierzysz się z wyzwaniami, które pochłaniają Twój cenny czas - śledzenie statusu wielu zleceń jednocześnie, dokumentowanie każdego kroku naprawy (tworzenie rewersów i zarządzanie nimi), pilnowanie terminów, a do tego ciągła komunikacja z klientem... Brzmi znajomo? Jeśli czujesz, że powtarzalne zadania operacyjne odciągają Cię od tego, co najważniejsze – czyli rozwoju Twojego biznesu i zwiększania zysków – ten artykuł jest dla Ciebie. Kluczem do usprawnienia pracy serwisu jest automatyzacja procesów biznesowych! Być może myślisz, że wdrożenie automatyzacji jest drogie i skomplikowane? Mamy dobrą wiadomość - nasze rozwiązanie jest w zasięgu Twoich możliwości! W tym artykule pokażemy Ci, jak mpFirma Online – nowoczesna aplikacja do zarządzania firmą – dzięki modułowi Serwis i Naprawy pozwoli Ci w rozsądnej cenie i bez pomocy programisty uporządkować pracę, oszczędzić czas i poprawić obsługę klienta.