Pomoc PREMIUM

Kupując nasze oprogramowanie możliwe jest skorzystanie z dwóch rodzajów pomocy:

  • Pomoc STANDARD,
  • Pomoc PREMIUM.

Każdy użytkownik, który zakupi nasze oprogramowanie uzyskuje w cenie usługę Pomoc STANDARD. W ramach tej usługi użytkownik może korzystać z pomocy świadczonej za pośrednictwem poczty e-mail oraz telefonicznie przez cały okres ważności swojej licencji. Pomoc świadczona jest w dni robocze, w godzinach od 9:00 do 15:00.

Istnieje również możliwość dokupienia usługi Pomoc PREMIUM. Usługę tę kupuje się na określoną ilość minut, którą możemy wykorzystać dowolnie przez cały okres ważności naszej licencji. Pomoc PREMIUM to m.in.:

  • dedykowany numer telefonu,
  • możliwość korzystania z pomocy poprzez Pulpit zdalny,
  • możliwość uzyskania krótkiego szkolenia,
  • pomoc w przygotowaniu szablonów dokumentów, przeprowadzenia importu danych z innych źródeł itp.

Minuty pomocy premium zaliczane są tylko w przypadku korzystania z usługi Pulpitu zdalnego. Sama pomoc telefoniczna nie powoduje odliczania wykupionych minut. Warunkiem skorzystania z takiej pomocy jest jednak posiadanie jakichkolwiek dostępnych minut.

Zobacz Pomoc premium w naszym sklepie.