O programie mpFirma

Aplikacja mpFirma wspomaga prowadzenie własnej firmy. Program ma budowę modułową, a każdy z modułów wspiera określoną gałąź działalności firmy.

W chwili obecnej mpFirma posiada następujące moduły:

  • Moduł Kontrahenci - pozwalający na zarządzanie bazą kontrahentów; Umożliwia gromadzenie różnych informacji na ich temat; można określić indywidualne cenniki, formy płatności, kredyty kupieckie itp. Ale dla kontrahenta można także przypisać pracowników, planować zadania do wykonania, prowadzić tematy (interesy) i wiele więcej;
  • Moduł Sprzedaż i Zakup - umożliwia wystawianie różnego rodzaju faktur, rachunków, paragonów; Obsługuje m.in. drukarki fiskalne, kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.; Pozwala na wywtawianie dokumentów w różnych walutach, drukowanie ich w różnych językach;
  • Moduł Magazyn - pozwala na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej; Obsługuje dowolnie wiele magazynów, magazyny walutowe, dowolnie wiele cenników - w różnych walutach, kolejkowanie FIFO, LIFO i wiele więcej;
  • Moduł Zamówienia - pozwala na obsługę zamówień przychodzących i wychodzących; Import zamówień z zewnetrznych źródeł i plików, np. pliki XML (format Allegro), CSV (Amazon, eBay) itp.
  • Moduł Oferty - pozwala na przygotowywanie ofert dla klientów; Ma możliwość przygotowania dowolnie wielu różnych szablonów ofert, wysyłanie ofert na e-mail, zapisywanie ich w formacie PDF itp.
  • Moduł CRM - umożliwia zarządzanie relacjami z klientami; Pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych, wysyłkę mailingów, wysyłke masowych wiadomości SMS, przypomnienia do różnych rzeczy itp.;
  • Moduł Serwis i Naprawy - wspomaga prowadzenie serwisu i obsługę reklamacji; Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, drukowanie pokwitowań dla klientów, nadawanie numerów RMA itp.;
  • Moduł Płatności - wspomaga zarządzanie płatnościami; informuje o saldzie kontrahentów, pozwala na wysyłanie wezwań do zapłaty z obliczonymi odsetkami itd.; Moduł pozwala na prowadzenie dowolnie wielu kas, przyjmowanie wpłat KP i wypłat KW, tworzenie raportów kasowych;
  • Moduł Rejestr wyciągów bankowych - pozwala na zarządzanie wyciągami bankowymi; umożliwia import wyciągów w różnych formatach; Pozwala na wprowadzanie wykonywanych i planowanych przelewów;
  • Moduł Rejestr oprogramowania - pozwala na zarządzanie oprogramowaniem w firmie; przypomina o kończących się licencjach;
  • Moduł Rejestr haseł i PIN-ów - pozwala na przechowywanie poufnych informacji, typu hasła do serwerów, poczty e-mail, informacje o kartach płatnicznych itp.;
  • Moduł Rozliczenia cykliczne - pozwala na prowadzenie cyklicznych rozliczeń w klientami; Umożliwia stworzenie dowolnie wiele list kontrahentów, składających się z dowolnie wielu kontrahentów i prowadzonych w różnych walutach; Dla każdej listy można zdefiniować plan spłaty lub ustawić generator z dowolnym cyklem;

mpFirma to także wiele integracji:

  • Integracja z firmami kurierskimi - wysyłaj paczki wprost z programu! Obsługujemy DHL, GLS, DPD, K-EX i Siódemka;
  • Integracja z Postivo - wysyłaj faksy i listy drogą tradycyjną - wprost z programu!
  • Integracja z SMSAPI.pl - wysyłaj wiadomości SMS oraz różne powiadomienia wprost z programu!
  • Integracja z kalendarzami Google i Live - synchronizuj swoje kalendarze z Google i Microsoft Live;

mpFirma dostępny jest dla systemów Windows oraz macOS. Wersja dla Windows przygotowana jest w dwóch wariantach: 32- i 64-bitowej, dzięki czemu program jest wydajniejszy, a praca w nim przyjemniejsza. Generowane bazy danych są kompatybilne, co pozwala na przeniesienie bazy z jednego systemu do drugiego. Do prawidłowego działania, program nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi ani serwerów bazodanowych. Wystarczy go zainstalować, uruchomić i korzystać!

Jako jedno z nielicznych rozwiązań na rynku dedykowanych dla systemów macOS - mpFirma pozwala na drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych! Posiada zintegrowane wsparcie dla protokołów Posnet, Thermal oraz Novitus. W środowisku Windows, za pośrednictwem aplikacji BSX Printer - możliwa jest obsługa drukarek również firm Elzab oraz Farex. Wraz z mpFirma uzyskuje się za darmo licencję na serwer wydruku BSX Printer!

mpFirma to także jedyne rozwiązanie dla systemu OS X obsługujące różne modele kas fiskalnych! Pozwala na import i eksport bazy PLU, grup towarowych itd.

Najważniejsze funkcje:

  • Faktury VAT, WNT, eksportowe, marża, proforma, RR, Zaliczka, Korekta, Noty wewnętrzne;
  • Faktury walutowe; automatyczne pobieranie kursów walut, informowanie o kursie, dacie oraz tabeli z której on pochodzi;
  • Faktury w języku polskim, angielskim, niemiecki oraz dwujęzyczne;
  • Obsługa różnych rodzajów rozliczania, m.in. metoda kasowa, samofakturowanie, odwrotne obciążenie, procedury marży;
  • Wystawianie not korygujących;
  • Wystawianie faktur cyklicznych, dla zadanych grup kontrahentów, ze spersonalizowaną nazwą produktu;
  • Możliwość eksportowania i importowania faktur w wielu różnych formatach, m.in. XML, CSV i EDI++;
  • Paragony, w tym drukowanie ich na drukarkach fiskalnych - również w środowisku Mac OS X!
  • Możliwość drukowania faktur na drukarkach fiskalnych (które oferują taką funkcję);
  • Obsługa kas fiskalnych;
  • Obsługa dowolnie wielu magazynów; Magazyny walutowe; Wszystkie rodzaje dokumentów magazynowych, np.: PZ, WZ, PW, RW, Remanent, Spis z natury, Bilans otwarcia itp.
  • Obsługa różnych rodzajów kolejkowania, m.in. FIFO, LIFO;
  • Obsługa dowolnie wielu cenników, automatycznie nadawana marża itp.;
  • Pełna obsługa czytników kodów kreskowych;
  • Zamówienia przychodzące i wychodzące;
  • Import zamówień w różnych formatach, z różnych źródeł;
  • Obsługa ofert, oferty bez sumowania cen itp.;
  • Kilka szablonów wydruku dla faktur, zamówień, ofert, dokumentów magazynowych;
  • Edytor szablonów pozwalający na tworzenie własnych szablonów, modyfikację istniejących itp.;
  • Dokumenty kasowe KP i KW (kasa przyjmie/kasa wyda)
  • Baza kontrahentów; dostęp do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
  • Możliwość korzystania z prostego indeksu produktów i usług lub pełnej gospodarki magazynowej;
  • Proste i automatycznie (w tle) tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzanie kopii bezpieczeństwa;
  • Możliwość integracji z systemem SMSAPI i wysyłania oraz odbierania wiadomości SMS;
  • Możliwość prowadzenia wielu firm w jednej bazie danych, tworzenia wielu oddziałów, wielu kont użytkowników;
  • Mechanizm raportów i statystyk tworzący zestawienia sprzedaży, przychodu, rozchodu, Rejestr dokumentów, Rejestr VAT itp.
  • Możliwość planowania zadań, zlecania zadań innym pracownikom, tworzenia różnych przypomnień;
  • Obsługa płatności, księgowanie przelewów i wpłat, rozliczanie klientów;

Dlaczego warto wybrać właśnie oprogramowanie mpFirma?

  • Korzystanie z programu jest intuicyjne i banalnie proste;
  • Program automatycznie weryfikuje poprawność wprowadzanych danych, np. numerów NIP, REGON, IBAN;
  • Aplikacja rozpoznaje nazwę banku powiązaną z wprowadzonym numerem konta;
  • Program posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych adresowych na podstawie kodu pocztowego;
  • Możliwość drukowania kopert do faktur, zamówień, czy danych kontaktowych;
  • Możliwość umieszczania własnego LOGA oraz znaku wodnego na dokumentach i kopertach;
  • Rozbudowany edytorów szablonów pozwalający na dowolną modyfikację faktur, zamówień, ofert, kopert itp.
  • Możliwość prostego i szybkiego tworzenia kopii bezpieczeństwa danych;
  • Możliwość migracji pomiędzy systemami Windows i Mac OS;
  • Obsługa baz lokalnych i zdalny, w tym m.in. MySQL;
  • Obsługa tunelowania, przechowywania załączników na serwerze SQL, FTP, lokalnie lub poprzez HTTP;
  • Możliwość pracy w systemie przez wielu użytkowników jednocześnie; Użytkownicy mogą pracować na różnych systemach operacyjnych, posiadać różne uprawnienia;
  • Współpraca z SMSAPI dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne wysyłanie różnych powiadomień i komunikatów SMS do klientów;

Aplikację mpFirma można zakupić tylko w abonamencie. Co zyskujemy dzięki takiemu rozwiązaniu?

  • Program jest znacznie tańszy!
  • Mamy dostęp do wszystkich aktualizacji programu zupełnie za darmo!
  • Posiadamy wsparcie techniczne przez cały okres użytkowania aplikacji (pomoc STANDARD);
  • Program wyposażony został w licencjonowany mechanizm świadczenia Pomocy zdalnej - znacznie usprawniający pomoc (pomoc PREMIUM);

Masz jakieś pytanie? Szukasz jakiejś funkcji? Napisz do nas!